tisdag 12 juni 2012

FÅNGAD!!! :D

Hej på er! Nu är det äntligen sommarlov eller för mig i alla fall, jag vet inte om ni har sommarlov nu men om ni har det så önskar jag er en trevlig sommar. Jag hade skolavslutning igår och det känns helt overkligt. Jag kan inte tro att det faktiskt är sommarlov just nu, har ni samma känslor som jag har? Såg ni förresten första avsnittet av fångad igår, det var så roligt att det igen. (Det har också börjat en ny serie som heter Ocean star och den sänds i Sommarlov. Den är också bra tycker jag) De var så små när de spelade in serien (de var typ 15 år, jag vet de ser faktiskt lite yngre ut i säsong 1) men nu är de stora och  tex Tash Phillips (Lily Taylor) har vuxit ifrån fångad och nu håller hon på med musik i LA. Det ska bli kul att ha en hel sommar av fångad! Jag ÄLSKAR SERIEN!!! Missa inte andra avsnittet av fångad idag som sänds 19.30 i SVTB Jag gör ett inlägg om det igen senare :) Tills fångad börjar ha det så bra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar