torsdag 31 maj 2012

Bilder på Maia Mitchell ♥

Hej igen!
Jag tänkte ladda upp lite fler bilder på Maia Mitchell jag har ju inget annat för mig just nu så jag tänkte det kunde vara kul att ladda upp lite bilder. Sen ska jag se om jag har tid att göra en frågestund :)


                                             
                                    En bild från när hon var i Puerto Rico. Hon är
                                                          alltid lika fin =)
                                   

                                                            
                                                Vad söt hunden är... <3

                                                                  Fina Maia <3


                                      En bild från första avsnittet från säsong 1.
                                   Och hon ler ju alltid när hon ser Ryan :)

                         
                           Världens finaste leende jag älskar den här bilden!
                                                     
                                                        Hela fångad-gänget
                                                           /Sara

1 kommentar: